fredag, augusti 12, 2011

Bröllop 6/8 2011

Nu har vi äntligen fått in bilderna från vår kamera i datorn :)
Härmed inleds en kavalkad av egobilder från den bästa dagen i vårt liv!

 Helpepp och lite nervös kl. 6.30 på lördagens morgon

 Hos min duktiga frisör

 Håruppsättningen börjar ta form

 Mer hår ska upp

 Håret färdigt! Dags för lunch innan sminkningen tar vid.

 Färdigpiffad brud!

 Klänningen snörs på

 Efter att ha fotats och "gömt" oss på Dahlbergs café var det dags för intåg. 
Nervösa och förväntansfulla....


 Nu är vi gifta!

 Folkets jubel...och såpbubblor!

Gästerna roade sig på Gula paviljongen medan brud, brudgum, tärna och best man åkte limo i stan. Här kommer vi till festen!

 Nyss utstigna ur limon och fått cava :)

 Vid brudparets skål. Leendet satt som berget!

 Herr Skude ger sin fruga en hjälpande hand

 Det var en massa fina tal och spex på festen. Här är det pappas tur!
Jag har hittat min plusplanta.

 Tårtdags!

 Mata lite.

 Tårtpuss!Mmm vad gott! 

 Finaste festlokalen, Gula Paviljongen i Folkets Park.

 LYCKLIG!

Första dansen som gifta!

Sedan dog kamerans batteri. Tack Hanna för att du tog så många fina bilder med vår kamera! :)
Jag antar att det finns fler bilder hos våra vänner och släktingar, men nu har ni kära bloggläsare fått se lite av hur underbar vår dag var!

TACK ALLA! Familjer, släktingar, vänner, vigselförrättare-Göran, solister, spelmän, frisör-Lina, smink-Sara, cateringfirma, limo-chaufför, florist, fotografer och alla andra som jag glömt! 
Utan er hade vår bröllopsdag inte blivit så lyckad som den blev!

3 kommentarer:

M sa...Best Blogger Tips

Så fina ni var och vilken fantastisk dag det måste ha varit! Se nu till att ta lika väl hand om varandra som ni gjort innan ni blev herr och fru!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Tack själva för en helt fantastisk upplevelse!!! Jag kan inte förstå att du är gift!!!! Fru Skude, min lilla gurka :)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Tack för att vi fick vara med! Allt det du oroade dig för var helt i onödan. Fanns absolut inget att klaga på. Er dag lär definitivt inspirera vår :)Och ni var så fina i Corren!
Kramar!