söndag, augusti 14, 2011

Brudbuketten

Jag lever fortfarande i något slags vakuum efter förra helgens underbara dagar. Jag tittar på bilderna flera gånger om dagen och är bara så lycklig! Framöver kommer det att droppa in diverse inlägg om bröllopet. Jag tar lite i taget så att ni inte tröttnar ;)

Ni kanske såg min vackra brudbukett på några av bilderna i det tidigare inlägget, men här kommer några närbilder på den vackra skapelsen. Fotograf är Berit Asserwall och floristen som skapat buketten (och de andra bröllopsblommorna) heter Caroline.


Buketten består av: 
Vit ros Dolomiti
Ljusrosa ros Barbie
Cerise ros Jacaranda
Blå Delphinium Volkerfrieden
Murgröna
Daggkåpa
Vit Prärieklocka

Caroline hade även satt små pärlor på undersidan av buketten som matchade mina pärlsmycken! 
Buketten var helt perfekt och vi kunde inte ha hittat en bättre florist! :) 

1 kommentarer:

Caroline, BlomDekor sa...Best Blogger Tips

Nämen! Här var ju jag omnämnd, vad gulligt av dig! =) Tack för förtroendet att få göra era bröllopsblomoor! Kram