tisdag, augusti 02, 2011

Inte jättestressad

T och jag har försökt att hålla alla bröllopsveckoscheman som vi bestämmer på söndagarna så vi är inte jättestressade inför lördagens stora händelse. Ingen av oss är särskilt nervösa heller, men jag har varit väldigt trött senaste dagarna och orkar inte riktigt ta tag i något. Det mesta inför lördagen känns lugnt i alla fall. Idag har vi jobbat med spellistan till dansen och jag vill ju ha med alla mina favoritlåtar, men vi var tvungna att sålla för vi har ett par timmar för mycket med dansmusik! ;) Men, som T's motto är inför bröllopet, "hellre för mycket än för lite". Vi har även hunnit öva brudvalsen och vi är ganska duktiga faktiskt! :)

Imorgon ska vi städa lägenheten, fixa vigselprogram och hämta festprogrammen på tryckeriet. Sen ska vi göra en rolig grej som jag inte vill berätta om än....;)

Bäst att sova. Jag behöver det.


PS. Nu har jag börjat drömma om bröllopet, i princip varje natt och mest mardrömmar....DS.

1 kommentarer:

Frida sa...Best Blogger Tips

Hej! Det känns fortfarande inte som att det är på riktigt men varje dag händer det ju något bröllopsrelaterat. Denna vecka har vi dock stött på problem. Solisten är förkyld, dj:n är ledsen för att han har kärleksproblem och ljusanläggningen som skulle få låna gratis var visst inte alls gratis.
Men det känns som att vi hittat lösningar. Tror jag...