onsdag, mars 31, 2010

Hemtenta i expressfart

Jag trodde ju att jag skulle behöva ta med mig hemtentan, en del kurslitteratur och datorn till Tallinn nu över helgen men jag har överträffat mig själv! Jag har skrivit klart de ca.10 sidor som hemtentan ska vara på, jag har läst igenom den och rättat de fel jag upptäckt och jag behöver inte tänka på den förrän på måndag igen!

Vi fick ut hemtentan vid 9.30-snåret igår och jag spurtade hem direkt och satte mig vid datorn. Jag satt hela gårdagen fram till kl.19.30 och idag var jag jätteduktig och kom igång med skrivandet i morse kl.7.45. Hade skrivit klart den sista deluppgiften vid 14-tiden. Är så stolt över mig själv! Nu kan jag fira påsk utan att ha hemtentan att tänka på :)
Jag vågar inte lämna in den förrän på tisdag dock...;)


GLAD PÅSK!

2 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Duktig du är gumman!!!Njut till fullo av ledigheten nu, det är du värd!!Puss!

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

fasen så duktig du är!