tisdag, mars 02, 2010

En bra start

De två första dagarna på denna så kallade långa VFU-period har jag klarat av och jag trivs så himla bra! :) Jag är ansvarig för två grupper i Svenska som andraspråk och det är fantastisk hur mycket det skiljer så mycket mellan dem. Den ena är ganska "livlig" och den andra är "lugn", så jag får både prova på hur det är att vara lärare i sådana olika grupper och sedan lära mig hur jag själv hanterar denna olikhet. Väldigt lärorikt att analysera!

Jag trivs jättebra i arbetslaget, med min handledare, med eleverna jag träffar och alla andra på skolan. Fram till den 26:e mars kommer jag ju att vara ute på skolan och jag vet redan nu att det kommer att gå alldeles för fort! Kommer säkert stå där och gråta sista dagen....;)

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så härligt det låter!Det är bara att lyckönska! Kramizar Mamsen