onsdag, mars 24, 2010

Krash!

Veckans två första dagar visade en annan sida av lärarjobbet än vad jag tidigare sett under VFU:n. Jag har klarat mig undan konflikter och andra tråkigheter i flera veckor men nu, den här sista veckan, verkar det som om allt kommer på en gång. Känns som att ingenting jag gör är rätt och jag bara öser ur mig energi som ingen tar emot. Har sovit dåligt om nätterna och i morse vaknade jag med ont i magen och huvudvärk. Jag har lärt mig att om magen säger ifrån är det något som inte stämmer, så jag tog ledigt idag och ägnar dagen åt att försöka lugna ner mig, både fysiskt och psykiskt. Tur att jag har en sådan förstående handledare.

1 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

Usch vad jobbigt :( men bra att du lyssnar på din mage... bättre att du hämtar energi att orka med de sista dagarna än kör slut på dig själv!

Kramar