lördag, mars 13, 2010

Lycklig lördag

Vilken härlig dag! Vaknade redan klockan 8 och hann läsa lite innan T vaknade till liv och vi åt frukost. Fixade en Vår-Spotify-spellista med Doris, Marit Bergman och lite Salem Al Fakir. Blir ju bara så lycklig av vissa låtar!!! Vårlistan kommer fyllas på allt eftersom jag hittar nya härliga vårlåtar.

Syrran kom och hämtade mig och vi gick en sväng på stan och käkade lunch på Steve's. Sen var det dags för barndop av mitt lilla kusinbarn i Domkyrkan. F var jätteduktig och prästen var jätterolig och inte sådär traditionell som vissa präster kan vara. Efteråt var det både smörgåstårta och (superfin) marsipantårta och snack med släktingar som kommit ner från Hälsingland för dopet :) Längtar till i sommar. Tycker så mycket om mina släktingar! När presenterna öppnats fick jag äntligen chans till lite mys med lilla F. Han är en riktig charmknutte!! Så himla söööööt!
Har erbjudit mig att vara barnvakt till F och hans storebror. Så gulliga ungar!

Sötunge!

Ikväll blir det tacos och Melodifestivalfinal!
Härligare lördagar får man leta efter! :)

What a lovely way to wake up in the morning.
What a lovely way to start a sunny day.
When your eyes are open wide,
and you take a look outside,
and you say you'll get a brighter way.
- Doris

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Håller med dig! Vilket mysigt barndop och vilken toppenpräst. Jag njöt också!Jag skickar bilderna strax! Kram Mamsen

Charlie sa...Best Blogger Tips

Gud vad härligt att se att nån annan också är lika "Melodifestival galen"..vet inte riktigt vad vi ska göra nu på lördag när det är slut :(
Vi får ladda upp inför den stora finalen istället!