fredag, mars 26, 2010

Allra sista VFU-dagen!

Idag har jag haft min allra sista VFU-dag någonsin! Det känns både skönt och konstigt.
Den elevgrupp jag haft mest var så söta och snälla! De vill att jag ska komma och hälsa på eller börja jobba på deras skola. Hihi jag blir så glad av dem! Min handledare har varit helt fantastisk och idag kom hon med en present till mig fast det borde ha varit jag som gett henne något! Så himla sött! Fick även skjuts hem av henne när vi hade slutat. Skönt att komma hem på 20 minuter istället för en timme! En liten fundering har jag bara nu, hur ska jag klara mig utan min dagliga dos av (gratis) caffe latte?

Dagen har varit helt fantastisk hittills och det känns som att detta kommer att bli en av de där dagarna som bara är såååååå bra. T och jag ska gå en promenad i det härliga vårvädret, sen ska jag ta en tupplur för att orka med sittning med Lihtösen och RAG ikväll. Det ska bli så roligt att ha en sittning tillsammans!!! Temat är cirkus. Det kanske kommer någon bild framöver...;)

Hope you're having a great day too!

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så härligt att VFU:n slutade så bra! Gulligt av Christina att ge dig present! Ha det så bra nu när vi är borta. Vi hörs på telefonen! kramizar Mamsen o Papsen