söndag, mars 28, 2010

Härlig helg! :)

Bättre avslutning på en lång vecka får man leta efter!
* Sittningen i fredags var jätterolig med god mat, trevligt bordssällskap, många bra utklädnader, bra gyckel, drinkar och dansdansdans :)
* Vi var ganska trötta i lördags morse så vi slappade länge innan vi var tvungna att ta tag i städningen. Jag påpekade för T att vi borde köpa en ny mopp, jag moppade lite och *plopp* gick moppen sönder...bara för att jag sa sådär ;) På kvällen kom H&M hit på trerätters, "all time favourites" det vill säga baconlindade dadlar, oxfilé provencale och After Eight-kaka med bär. Vi åt inte bara utan planerade lite för Prag-resan också ;)

Lite påskpyntat i vardagsrummet!
Hönan och ljusstaken fick jag i present av min handledare och påskliljorna fick vi av H&M

* Idag tog jag och T cyklarna och mötte upp H&M på Påskmarknaden. Vi gick runt lite, sen blev det fika. Det var ju så ruggigt väder ute så det var skönt att komma in i värmen och värma sig med kaffe! Stackars marknadsknallarna säger jag bara...
När vi kom hem skrev jag klart kursuppgift 3, det gick fort ;)
I veckan har jag seminarium måndag och tisdag och på tisdag får vi hemtentan. Usch, jag vill inte...

Nu ska jag försöka kurera min hesa hals med té och halstabletter!

1 kommentarer:

Charlie sa...Best Blogger Tips

Vilka underbara blommor:) Krya på dig!