lördag, december 27, 2008

Sista jobbdagen för i år!

Jobbade idag med. Det var mer att göra idag och på så sätt gick tiden fortare! Har säkert gjort något misstag som till exempel att lägga kartongen fel på lagret eller jag kanske har slängt någon kartong som inte skulle slängas, men det där löser sig alltid.
Skönt att jag är "ledig" fram till skolan börjar igen!

Belle hämtade mig på jobbet på eftermiddagen och vi gick och käkade på Wasabi. Sushi två dagar i rad is the shit :) Vi kom dock bara några minuter före att de skulle stänga men de var så snälla och lät oss sitta kvar och äta upp. Sen blev det chailatte på Wayne's tillsammans med Clara och Rebecka. Jättemysigt och det är underbart att Belle är tillbaka i samma land som jag!

Om exakt två timmar kommer T till Resecentrum och jag ska vara där och möta honom. Det är helt galet hur mycket man kan sakna någon efter en vecka!

0 kommentarer: