fredag, december 26, 2008

Annandagsprat

Jobbade idag. Skönt att stå på damavdelningen, där handlades det! På barn/herr byttes och returnerades det mest. Var faktiskt lite segt idag. Det är ovanligt för en annandag med allt vad mellandagsrea innebär.

Köpte med mig sushi hem efter jobbet och sen kom Niclas hem till mig. Vi åt mat och kollade på Sporten. Var ju tvungen att kolla Edsbyn- Bollnäs! :) Sen kollade vi på "Förtrollad" som var jättesöt och en riktigt feel good-film. Insåg att jag är ännu mer kär och lycklig med T än vad jag trott :) Min lilla Prince Charming.
Tänk vad en liten Disney-film kan göra mycket för den personliga lyckan! :)

Just det, emellan sporten och filmen pratade vi (jag och Niclas alltså) i typ ett par timmar ;) Så skönt att ha en killkompis som Niclas. Man får perspektiv på tillvaron. Jag måste se till att hinna träffa honom mer framöver. Han är en klok pojke.

Nu ska jag nog försöka komma i säng. Jobb imorrn.
Var go', köp en sko!

0 kommentarer: