torsdag, december 25, 2008

Det var den julen det!

Imorgon är det annandag jul men jag ska jobba så det känns ändå inte som jul per se, om ni förstår vad jag menar.

Det var himla härligt att vara ute hos mamma och pappa. Jag blir alltid väldigt lugn där ute. Där har jag inga skall, bör och måste. Det håller i sig i några dagar. Sen blir jag rastlös och har tråkigt.

Julafton var som en helt vanlig dag förutom att 1. det snöade, 2. jag fick julklappar och jag gav julklappar, 3. vi åt julmat, kollade på Kalle m.m...precis som man gör på julafton. Men jag hade inga julkänslor whatsoever. Jag fick lite julfeeling när vi lussade med kören men det var ju i mitten av december! Nåja, det var iaf trevligt med jul. Blir lika förvånad varje år vad familjen kommer på bra saker att ge i julklapp till mig! Fick bla. en snygg och bra vinkaraff, en tjusig salladsskål, pappa+döttrar-kväll med middag och teater, träningsgummiband, WrapMaster, sjyssta handdukar, pengar till linser/kurslitteratur/m.m., necessär och en massa massa mer. TACK!!!





ÅÅÅÅÅh under tiden jag har skrivit på det här inlägget har tvättmaskinen fått psykbryt. Den har inte "använt" sköljmedlet, den har inte centrifugerat ordentligt och tvätten luktar pyton!Så nu står jag och handsköljer varenda liten strumpa. God Jul till mig då!

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tack själv!
Det var mysigt att ha Dig hos oss i Ljungsbro! Hoppas tvättmaskinen skärper till sig! Lycka till på jobbet imorgon! Godnattkram mamsen