onsdag, december 17, 2008

Jullov?!

Idag hade vi sista seminariet innan julledigheten, men frågan är hur ledig jag kommer att känna mig. Vi fick nämligen ut en hemtenta som ska vara inlämnad den 15:e januari och som man "får arbeta med under lovet". Måste läsa ut 1½ bok innan jag sätter igång eftersom tentan bygger på kursböckerna...såklart.
Men men...jag tänker ta ledigt några dagar i alla fall. Ska ju jobba också så helt ledig är ju faktiskt inte, hur jag än ser på saken.

Försöker få tag i vårterminens schema så att jag kan planera lite. Det skulle ju vara himla roligt om jag hann hälsa på Belle i Karlstad åtminstone en gång innan hon är klar! Jag vill se den där solen som alltid skiner...

Idag och imorgon ska jag spendera så mycket tid som möjligt med Tor eftersom han far hem på fredag. Han kommer ju visserligen hem den 27:e men jag har ju vant mig vid att han alltid finns här hemma (och sitter och pratar med TV-spelet) :)
Vi städade lägenheten i eftermiddags så nu kan jag bjuda över folk när jag känner mig ensam ;) Imorgon kväll blir det julklappsutdelning :)

3 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Hej hopp!
Jag kanske kommer över i eftermiddag om du är hemma. Har seminarium till 14.30 sedan kan jag komma så kan vi spela spel :)

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

är han ihärdig med att starta en konversation med tv-spelet kanske det svarar till slut :)

London baby! sa...Best Blogger Tips

Jaaaaaa!!!Jag gillar att vara med i dina planeringar jag!