tisdag, december 16, 2008

Det började med julmusten...


Det är inte bara jag som är klantig i vårt hushåll.
Igår när T och jag åt middag skulle han sträcka sig efter något, en sax tror jag det var (vad han nu skulle med den till), och han välter ut sitt glas med julmust över hela bordet. Vi hade en vit duk, en vit "underlöpare" och en röd löpare på bordet och alla tre fick stora fläckar. Jag sa åt T att tvätta dem när tvättmaskinen blev ledig och gick sen bort till Milla för att fika med henne och Mariana.
När jag kom hem hade T tvättat dukarna...TILLSAMMANS!
Så de vita dukarna är nu rosa. Jag är inte glad på T men jag kan samtidigt inte vara arg på honom. Det känns bara som TYPISKT KARLAR!

4 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Hej hopp! Det var jäkla kul att spela Wiiiiiiii-spel idag :) Lyckades ni bleka dukarna?

Kattis sa...Best Blogger Tips

Hi,hi det var likadant som Dalle gjorde när vi träffades.Han tvättade all vittvätt tillsammans med en röd toppluva.Allt var rosa i flera år!!!!
Kram mamsen

Unknown sa...Best Blogger Tips

Hej igen! Haha! Jag har träningsvärk i högra axeln idag. Jag kommer fler gånger och boxas mot dig när jag tycker att jag behöver lite träning :D

Annie S sa...Best Blogger Tips

Mamma, jag vet! Det var därför jag skrev typiskt karlar. Båda mina "närmaste karlar" har lyckats färga vittvätt rosa...morr! Vi lyckades iaf bleka dukarna men nu luktar de klor...

Kicki: jag har oxå träningsvärk!Haha!Du är så välkommen :)