lördag, december 06, 2008

Julklappsshopping!

Idag har Tor varit snäll och följt med mig på stan för att leta julklappar till la familia. Med tanke på min rättså skrala budget måste jag säga att jag lyckats bra med julklappsinköpen i år. Nu är det bara en eller två saker kvar till Tor + något mer till syrran. Tor hittade också bra saker, mest till sin bror.

Vi har haft en jättemysig dag! Tog det jättelugnt och käkade lunch på Texas Long Horn. Jag hann även fixa lite ärenden som jag inte hunnit med tidigare. Skönt! Vi såg även Darin uppträda på ett lastbilsflak på Lilla torget. Småtjejerna var som galna!! Söta!! :)

Nu när vi kom hem stupade Tor i säng...stackarn blev trött efter en dag som packåsna. Jag masserade honom lite med Lush's muskelavslappnande linimentkaka Wiccy Magic Muscles. Den är perfekt för trötta ryggar!


Mmmm luktar pepparmyntsolja...


Ikväll får vi sushi!!*jippie*


2 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Jag har redan fixat dina julklappar! De är några, fast många. Kanske köper nåt mer när jag har fixat mammas julklapp och jag vet hur mycket pengar jag har råd att göra av med. Det är dåligt att inte ha en inkomst :(

London baby! sa...Best Blogger Tips

I want sushi!!Give me!!!!