söndag, december 14, 2008

Fattömning på [hg]

Kvällen började i vanlig ordning med förfest här hemma. Det var jag, Tor, Barzo, RW och RH samt RH's tre kompisar. Jag fick insider-rapporter från Erika allteftersom kvällen led. Vid 19.30 var det ingen kö alls till [hg] och vid 20.30 var det kö!! Vi (alla utom Tor som stannade hemma) kom till kön vid 20.45 och fick köa i två timmar i kylan!!! Det var hemskt kallt men vi hade samtidigt otroligt roligt!! Vi sjöng, både skönsång och falsksång, drack glögg som vakterna så snällt bjöd på, skrattade åt tokroliga RW och frös om tårna.

Sen när vi väl kom in var det ingen hejd på oss på dansgolvet! Vi intog vårt vanliga hörn och jag önskade självklart "Womanizer" hos Dj'n. Barzo och RH fick sällskap så jag och RW rockade loss tillsammans resten av kvällen. Det roligaste på hela kvällen var vårt varningstecken när vi tyckte killarna kom lite för nära! Klassiker! ;) Träffade en massa roligt folk som jag inte träffat på jättelänge! RW och jag var kvar till stängning och då kom Tor och hämtade mig.
Min lilla gentleman :)

T och jag var juligt festklädda i rött

0 kommentarer: