torsdag, juli 31, 2008

Underbara sommar


Kom precis hem från en härlig sommarpromenad med älsklingen. Har nog aldrig skrattat så mycket på en promenad som jag gjorde idag ;) Ikväll har vi även gjort vår egen Sangria. Det blev gott till middagens Pans con tomate :)

Har nu äntligen fått upp lite bilder i de tidigare inläggen (från Spanien och så) på bloggen. Tor lärde mig nätverka ;) Ska se till att lägga upp bilder på Facebook också.

Pluggandet går sådär. Jag har skrivit ungefär 2 sidor med stödordsanteckningar till läsloggen (den individuella examinationen) och jag har mer än en vecka på mig att skriva klart de 3-4 sidorna, så jag känner mig lugn. Nästan för lugn faktiskt! Behöver lite stress och press på mig för att få nånting gjort. Imorrn ska jag iaf åka till Norrköping och träffa gruppen och försöka styra upp rapporten.

Sen tar jag helg med gott samvete! :)
Hasta la vista, baby!

0 kommentarer: