onsdag, juli 30, 2008

Garderobsrensning

Idag tog jag ledigt från pluggandet och ägnade hela dagen åt att rensa ur min garderob. Resultatet blev en svart stor plastsäck + en IKEA-kasse fyllda med kläder!

Flyttade om lite i de fem skåpen jag har till förfogande. Har ett skåp med byxor, shorts, "finkläder"(typ västar och kavajer) och kjolar, ett skåp med nattkläder och badkläder, ett skåp med långärmade varma tröjor, ett skåp med träningskläder och så ett skåp med....resten.
Hoppas det blir lättare att hitta kläderna nu. Det är fortfarande tjockt som tusan, knappt nån luft mellan kläderna alls. Vill flytta till större lägenhet med egen klädkammare!!

En sak på min "att-göra-lista" avklarad iaf. Check!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Tack för bidrag till beslut angående glasögon =)

Jag vet hur det är.. jag lever i kappsäck för tillfället och det är ännu värre! Men man har aldrig plats för kläder.. skorna är nästan värst. Måste skaffa bra förvaring till dom...

Kram gumman!