torsdag, juli 10, 2008

En dag kvar

i Fuengirola alltsa. Det kanns inte sa dumt anda. Det har varit jatteskont att ha ett eget rum, bo nara stranden och stan och sjalv fa bestamma vad man vill ata men nu langtar jag tillbaka till Malaga och om det innebar att jag maste dela rum och badrum sa gor det mig inget. For pa mandag kommer Tor och da ska vi bo pa hotell, nara stranden. Underbart!!!

Stackars Tina (hunden) blev badad och klippt idag sa nu ser hon ut som en forvaxt ratta. Usch, det ar synd om henne. Tanten sa ju att hon inte gillade att bara koppel men nar vi fick pa henne kopplet utan protester och gick ner till stranden var hon nog varldens gladaste lilla liv. Vi gick i vattenbrynet och badade fotterna och hennes tassar. Jattegulligt :) Bara tva natter kvar med henne och hon kommer nog bli valdigt ensam nar vi sticker.

Hittade antligen ett par sandaler idag. Lite gladiatorliknande vita ladersandaler med nitar...coolt ;) Ska bara breaka in dem och sen kommer de bli mina basta vanner :)Jag och Bellan ska pa Lasse W-konserten i augusti. Ska bli grymt underbart!!!! Nar var vi senast tillsammans pa Lasse W-konsert? Eller var det The Ark vi var pa tillsammans? *daligt minne*
Kul ska det bli for jag vet att vi kommer rocka jarnet och traffa en massa mysiga manniskor...dvs. inte hennes ex...:P Langtar!!!

Naval ska val bege mig hem och borja packa vaskan. Hur ska allt fa plats?
Massa kramar till alla! Saknar dig och dig och dig och dig och dig och dig....

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Hm, tror nästan det var Ark-konserten sist...så nu krävs det en riktig Lasse-konsert!!!Du är världens bästa ska du veta, och jag längtar efter dig HUUUUR mycket som helst!!!Vi tar ett par glas vin innan konserten så ska jag nog klara av det mesta tror jag,även dumma X...
Hoppas ni får det jättemysigt när T kommer.Det förtjänar ni turturduvor!Älskar dig vännen min!Puss