fredag, juli 25, 2008

Back for good

Äntligen hemma igen och äntligen kan jag ta tag i sakerna jag måste göra hemma i vår lägenhet. Det känns inte alls så jobbigt att behöva ta tag i kurslitteraturen, projektrapporten, utrensningen av garderoben så att jag får plats med alla mina nya kläder, storstädning av lägenheten, en massa tvätt och andra jätteroliga saker som jag har att göra :)

De fem dagarna i Hälsingland var jättehärliga! Det fina vädret kom ju till slut så en dag låg vi och njöt av Hovrahällarna och Ljusnanforsens brus.I tisdags följde vi traditionen och bakade tunnbröd en hel dag med hela tjocka släkten!! Sååååå mysigt och jättekul att Tor fick vara med :) Alltid lika kul att träffa kusinerna, kusinbarnen, fastrarna och farbröderna. Jag uppskattar släkten så mycket mer nu för tiden ;)

Annars har vi åkt bil hit och dit, gått på auktion, träffat kompisar och ätit en massa god mat :)


I veckan måste vi skriva rapporten och jag måste läsa men jag antar att kvällarna är lediga så det är bara att höra av er om ni vill ha en liten dejt med mig ;)

Nu måste jag packa ur både Hälsinglandsväskan och Spanienväskan (som jag inte riktigt hann packa upp).

0 kommentarer: