fredag, juli 11, 2008

Otra vez

Ja an en gang skriver jag fram Locutorio i Fuengirola, 1€ for en timmes datande tycker jag ar helt OK.
Var tvungen att kontakta vara studentkompisar har nere, sa da kunde jag lika garna satta mig en timme.Vi ska kanske traffa dem pa sondag. En av dem ska enligt ryktet till LIU! Coolt, huh? =) Skulle vara roligt om det var tjejen som jag ska vara fadder at! Det skulle verkligen vara ett tufft sammantraffande.

Idag var sista dagen pa stranden har i Fuengirola. Lite skont tycker jag anda att det ar. Nalva sa idag att hon garna hade velat aka hem till Sverige imorrn och jag forstar henne. Hon har ju man och barn hemma. Herregud, jag har ju hemlangtan! Jag saknar vara fula tapeter i lagenheten, var ackliga duschkabin, mitt eget kok dar jag vet var alla saker finns...
Och sa saknar jag mamma, pappa och syrran ocksa!Det var sa roligt pa pappas 60-arsfest och sen bara drar jag ivag i en manad. Vi hann aldrig prata igenom allt!!! Darfor langtar jag som en tok till att Tor kommer hit for da vet jag att jag snart far komma hem...

Tantens mamma dog idag sa det kanns jattekonstigt att bo i huset. Hennes slaktingar kommer over och alla ar ledsna (saklart) sa man vill inte vara i vagen.
Lite tur i oturen att vi aker imorrn.
Ska snart hem och ta en drink med A och M som ska ut ikvall. Jag stannar hemma och packar. Kanner verkligen inte for att ga ut. Jag vill hellre ga ut med de jag vet att jag alltid har roligt med (Bellan, Carro m.fl kann er traffade)!!! + att de ar singlar...sa...ni kan ju ana hur jag kanner mig i det sallskapet.

Naja, nu ska jag val kolla runt lite tills min tid gar ut.
Nu ar det inte lang tid kvar tills jag kommer hem till underbara Sverige igen!!
Ta hand om varandra!
Besos y abrazos

0 kommentarer: