måndag, juli 21, 2008

Hem & vända

Svensk mark under fötterna, känslan är obeskrivbar...men underbart sammanfattar det ganska bra! ;) Men det är svårt att skriva med å,ä,ö!! Om det förekommer något a istället för å,ä eller o istället för ö förstår ni varför.

Sista veckan i Spanien gick som en fingerknäpp! Från det att jag mötte min darling Tor på busstationen till att vi satt på tåget hem från Stockholm känns bara som en dröm! Vi hade det så himla bra!!! Det blev en minisemester eftersom vi i gruppen var klara med allt som behövdes göra till projektet. Tor och jag kunde bara slappa på hotellbalkongen eller på playan, äta traditionell spansk mat på Pepa y Pepe, åka på utflykt till droppstensgrottan i Nerja, äta spansk snabbmat på Vips och Pans&co, dricka San Miguel och shoppa på stan och El Rastro :) Ingen stress alls. Det var nästan så att jag ville stanna en vecka till :)

Men nu är jag hemma iallafall och det känns jätteskönt! En månad borta från pojkvän, familj och alla vänner räcker. Tyvärr blir det bara hem och vända för imorgon åker vi upp till Hälsingland.
Vi byter det brusiga storstadslivet i Málaga mot en knäpptyst fäbodvall i Ingenmansland ;)

Lova att vi ses när jag kommer hem (igen)?!?

0 kommentarer: