fredag, juli 04, 2008

Internetcafé i Fuengirola

Vi har hittat ett Internetcafé i samma kvarter som vi bor i sa forhoppningsvis kommer bloggen uppdateras nagra ganger till medan vi ar har.

Vi akte till Fuengirola forra lordagen och bor hos en jattegullig tant, Laly. Tyvarr ar hennes mamma svart sjuk sa Laly ar pa sjukhuset hela dagarna och ibland natterna sa jag, Anna och Eddie har huset och hunden Tina for oss sjalva....eller ska man kanske saga ansvaret for?? Iaf kanns det som sa ibland. En konstig grej ar att Tina inte har nagonstans att gora sina behov, ingen grasmatta utan bara stenplattor pa alla uteplatser. Ganska sa ackligt och synd om hunden!Jag kanner mig obekvam med att rota i nagons annan kok och leta efter stekpannor o.dyl men Eddie fixar det mesta. Jag diskar iaf :P
Vi har iaf vara egna rum (jag har tva sangar!) och delar pa ett jattefint badrum sa jag kan verkligen inte klaga!!

Mitt rum till vänster




Badrummet till höger







Eftersom Laly inte ar hemma sa ofta blir det svart att skriva om familjeliv men vi har skrivit lite utifran de forutsattningar som vi har. Pa lordag ska vi traffa en smabarnsfamilj iaf.

Annars sa har vi mest sovit bort tiden har. Sovit lange pa morgnarna och sen gatt till playan, badat och solat och sovit ;) I onsdags var vi pa rean pa ett kopcenter har i narheten. I Spanien borjar rean den 1 juli och i stort sett ALLT reas ut. Jag kopte en brun klanning pa Zara, svarta knalanga shorts och vitt/silverlinne pa Pimkie, svarta korta shorts, gra topp och svart linne med silvertryck pa Bershka samt svarta espadrillos for 600:-!!!! Snacka om kap ;)


Idag var vi i en bergsstad som heter Mijas. Vita hus i hela staden och jattevacker utsikt men ack sa turistigt!! Solfjadrar och magneter med tjurar i varenda liten vra! Usch! Da var Malaga battre...;)


Pa mandag ar det en vecka kvar tills Tor kommer hit! Langtar galet mycket!!! Ska bli sa skont att fa traffa honom igen och fa bo pa hotell ;)

Nu ska jag fortsatta kolla lite pa Facebook och alla bloggar ;) Ikvall kommer Madde fran Malaga och sa ska vi se vad Fuengirola har att erbjuda for uteliv!!!
Massa kramar till er alla och speciellt till min hermanita!

2 kommentarer:

Carrobarro sa...Best Blogger Tips

Hej Bong! Där du senast lämnade en kommentar finns nu en kommentar från mig ;). Alltså, nu har du varit borta bra länge, kom hem och umgås med mig =). Kul att läsa om hur du har det. Saknar dig. Blir bra att Tor kommer till dig snart. Ni får ha så himla kul & mysigt =). Vi ses och höres snart. Love from Barzo, din partyhalva

starsailor sa...Best Blogger Tips

Åh vännen vad glad jag är att du har det bättre nu med skön säng och bra badrum :) ska jobba min sista vecka innan semestern nu.SÅ skönt!!!
saknar dig mucho, och när du kommer hem ska vi kramas och dricka rosa drinkar!Puss!