fredag, juni 27, 2008

Update on España

Nu har jag lite mer tid att skriva. Dagarna har flytit bort i varmen. Varje dag mellan 28-34 grader och 50%-norrlanningen Annie klarar inte riktigt av det. Sover tokmycket och fastan jag sover mycket kanner jag mig trott hela tiden. Projektet gar sakteliga framat. Idag ar sista dagen har pa Universidad Laboral. Imorgon aker vi till Fuengirola och bor hos en dam i tva veckor. Ska bli sa skont att slippa dela badrum med okanda, slippa att alltid behova ta med sig sitt eget toapapper till toan och alltid behova komma ihag att ha med sig allt till duschen. Plus att badrummet inte har blivit stadat pa tre dagar och nan ackelpelle pissar pa ringen. Egentligen vill jag inte klaga for vi far bo gratis och far frukost, lunch och middag, men.....

Jag har last en och en halv bok av kurslitteraturen samt kopt en pocketbok pa spanska som jag ska forsoka komma igenom innan jag aker hem igen.
Hem forresten. Saknar alla hemma tokmycket! Langtar till var sang, till Tor, till Digerkol och mamma och pappa och sa langtar jag tills jag far komma hem och ta hand om min hermanita!!! Dalig tajming av mig att aka nu. Lovar att jag ska gora allt for att fa dig pa battre humor!!

Vet inte vad jag ska saga mer...kanns konstigt att vara har, men snart ar vi halvvags och efter de tva veckorna i Fuengirola kommer alsklingen hit! :D Ska bli underbart att fa halla om honom igen! :)

Ta hand om varandra och hasta luego!!!

4 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

annie, jag unnar dig varje sekund där borta ska du veta!saknar dig galet mycket, men jag vet att du tänker på mig för jag kan känna att du skickar tankar ibland :D Livet blir lite lättare för varje dag,även om det titt som tätt kommer gropar som jag faller ner i.Kämpar och klamrar mig fast med händer och fötter och tänker komma ur det här starkare!!Älskar dig o saknar dig!Puss

Anonym sa...Best Blogger Tips

Åh va kul med ett livstecken :) Varit till Linkan i helgen och flyttat ur lägenheten. Känns både skönt och vemodigt... kommer iaf och hälsar på framöver nån gång. Lycka till där nere och njut lite av värmen iaf ;) Stor kram!

Tor Skude sa...Best Blogger Tips

Puss! Bra att du klarar dig. Jag vill ha bilder! :-)

starsailor sa...Best Blogger Tips

Gumman jag saknar dig!!!Önskar jag kunde vara i espana med dig och shoppa,sola och dricka sangria!Tur du får din man till dig snart :D
Du är väldigt välkommen hem sen ska du veta!