söndag, juni 08, 2008

Skön helg

Jobbade i lördags och det var inte så farligt varmt som jag trodde det skulle bli!Var på barn/herr och det funkade tack vare fläkten. Blev kramad av en liten tjej på ca. 2½ år på barnavdelningen, så himla söt! That made my day :)
Köpte en Frapino Choklad på Espresso House för att få lite svalka på vägen ner till Resecentrum. Det var underbart gott och så får man ju 20% studentrabatt när man tar med! :) Mötte Tor på ReseC och han bjöd mig på glass. Så när vi kom ut till mamma och pappa i Ljungsbro var jag mätt. Men vi hade ju lovat familjen tre-rätters tackmiddag (för att de jobbade så bra på vår fest) så det var bara att ställa sig i köket och göra iordning tomatsallad, grillspett, tsatziki m.m. Fick lite champagne som fördrink. Sen var det dags för maten. Bruschetta till förrätt, grönsaksgrillspett, fläskfilégrillspett med färskpotatis och tsatziki till huvudrätt och hallonsmoothie och Razer till efterrrätt. Behöver jag säga att alla blev mätta och väldigt nöjda? ;)

Idag sov vi länge och sen satt vi ute i dödsvärmen...så det blev en sväng till kanalen och bada! Jättehärligt! :D Blev en sväng in på IKANO för att hinna handla lite som behövs till Spanien, typ trosor och ett linne (vet ju inte när jag kan tvätta). Solkrämer köpte jag i torsdags så det är kirrat ;)

Nu är det bara en dryg vecka kvar till jag åker till Spanien. Känns helknasigt!!!Har inte riktigt fattat det än :P

0 kommentarer: