fredag, juni 13, 2008

Grattis pappa!

Igår fyllde min kära far 60 ljuva år och han hade öppet hus för kollegor, grannar, folkdansare och durspelskompisar. Jag o Tor var mammas slavar i köket och även med kamerorna, "Ta kort nu" och "Filma här" ;) Det var jättemysig stämning hela dagen och pappa verkade trivas! Vi åt smörgåstårtor och mammas goda kakor tills vi tröttnade...;) De sista gästerna drog sig runt midnatt och då tog vi tag i den sista disken och när vi väl kom i säng somnade vi bums.

Idag har vi burit en massa och farit runt för mamma och pappa ska förbereda för "Den Stora Festen" som är imorgon. Jag ska, som sagt, vara toastmadame så jag ska ta tag i mina egna förberedelser nu. Men egentligen borde jag packa och ordna med lite grejer inför resan...kan jag få klona mig?

0 kommentarer: