tisdag, juni 03, 2008

Fynda!!!

Det här ska ju inte vara någon modeblogg, sådana finns det redan för många av, men det här måste ju sägas! Mamma och jag tog en snabb tur till Mantorp igår för att köpa en lätt resväska som jag kan ha med till Spanien och då kunde vi ju inte undvika att springa in på Mobilia. Lindex Mobilia sålde ut, hela butiken 50% på allt!!! Trist för de som jobbar där, härligt för mig och mamma (och resten av tantmaffian) dvs. de fyndsugna!

Detta kom jag hem med, lycklig som få:
* Vit kavaj ord.pris 499:- sänkt till 99,50:- Jag fick den för 49,75:-
* Kritstrecksrandig väst ord.pris 249:- sänkt till 129:- Jag fick den för 64,50:-
* Grå linneväst ord.pris 249:- sänkt till 129:- Jag fick den för 64,50:-
* Knallrosa pololinne ord.pris 99:- sänkt till 49,50:- Jag fick den för 24,75:-
* Grå V-ringad top ord.pris 149:- sänkt till 49,50:- Jag fick den för 24,75:-

Unnade mig även lite hud-och-hårvårdsprodukter samt smink
* Nivea Beauty Summer Dagkräm
* Nån Anti-age bodylotion ;)
* Toni&Guy Leave In Conditioner
* Mörkrosa läppstift Maybelline Watershine
* Aprikosfärgat Volume Shine Lipgloss från Nivea
* Duo Eyeshadow Maybelline
Summa: 667:-

Det kallar jag fynda! :D

0 kommentarer: