söndag, juni 01, 2008

Premiärbadat!!!

Åkte ju ut till Unön i helgen istället för att svettas med en massa sommarglada studenter på HG ;)
Det var jättemysigt att bara vara mamma, Fru Asserwall och jag. God mat, god dryck och bara ta det lugnt efter tentan. Precis vad jag behövde!
Idag satt vi i gassande sol på altanen och åt frukost och sen gick vi ner till sjön och badade!!! Var helt underbart att kunna svalka av sig när man kände för det, inte behöva sitta och lida i solen utan tillgång till nån sjö. Mamma skulle egentligen åkt hem ganska tidigt men eftersom det var så underbart på bryggan stannade vi till kvällen.

Nu har jag bara hemtentan och ett litteraturseminarium kvar!!! Hurra!

2 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Hm,det kan gå...kanske 50/50....men nu är det sommarlov!!!Du förstår inte hur lättad jag är!
hur går det för dig?När är du färdig?
Jag kommer hem sent på torsdag,så ölen kanske får vänta...kan vi ta en annan dag?MÅSTE träffa dig snart!Miss u!Puss!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Lättnaden är stor!!Trist att man ändå inte kan njuta eftersom jag har en stor lägenhet att packa ner, men ikväll tar jag ett break och grillar lite och dricker vin :D
söndag skulle kunna funka.Har inte hunnit tänka så långt än,men tror inte det är något då.Vi kan väl höras av!!Kommer väl ligga i koma hela fredagen efter två dagars flytt,hehe.Massa krams!