måndag, juli 07, 2008

En veckas langtan...

Vid den har tiden nasta vecka ar Tor med mig och vi sitter forhoppningsvis pa Friend´s Bar och dricker Mojitos. Langtar som en liten toka...puss alskling!

Dagarna forsvinner faktiskt fortare an jag trott. Nu har vi bara tva veckor kvar har varav Tor kommer den sista och da gar tiden alltid fort!! Sover bort tiden pa stranden...;)

Allt har i Fuengirola har gatt fran jattebra till inte fullt lika bra. Vi vet inte hur mycket ansvar vi har for hus och hund och eftersom tanten ser efter sin mamma hinner hon inte alltid laga mat till oss och vi vet inte vad vi far ta och inte ta i kylen (tanten sager att vi far ta vad vi vill men det kanns ju sa knappt). Hunden ar for ovrigt acklig. Hon har bade bajsat och kissat INOMHUS!!! Sa himla ofrascht!!!

Vi ar pa stranden eller pa stan storre delen av dagen for att slippa vara hemma och inte veta hur vi ska bete oss. Vi kan ju inte heller tassa runt pa ta for henne. Vi har ju betalat for att bo dar!
Oh well, bara fyra dagar kvar sen aker vi tillbaka till Residenciat och sen blir det mandag och Tor kommer. Har jag sagt att jag langtar??? ;)

Jag saknar alla dar hemma och jag saknar alla platser darhemma i Sverige!!
Ta hand om varandra och vi ses fortare an ni anar!!! :)
Alskar er!

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Gumman, det var underbart att prata lite med dig över msn igår!!!Då kändes du inte såååå himla långt bort!det verkar som du har världens äventyr och jag ser fram emot att höra resten när du kommer hem, och se alla kort!
Hoppas du kommer trivas resten av tiden, och nu är det inte långt kvar tills din älskling kommer!mys på er!
Puss puss mi hermana!