torsdag, december 21, 2006

Snart kommer tomten...

..kanske! Men snart kommer iaf Bellan (hoppas hon inte ogillar att jag kallar henne det...har aldrig frågat...skäms på mig!). Vi ska fika lite och hon ska få sin juleklapp :) Vardagsrummet ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig, för Tor har sin nya "garderob" där, så vi får sitta i köket för där har jag städat. Orkar inte städa mer nu. Det kommer bli superrörigt när Tor kommer hem ändå :P
Han åkte idag :( Vi firar jul på varsitt håll. Känns surt men vi är ju så envisa så vi kan aldrig komma överens om var vi ska fira jul.....så då blir det såhär. Och han blir ju faktiskt bara borta en vecka. **Även om jag nästan började gråta när jag gick och la mig efter att ha sagt hejdå till honom, sängen blev så stoooooor**

Pappa kommer och hämtar mig och min stora packning om några timmar. Nu ska jag åka hem och gå ner några kilo (de har ju så kallt i huset så..), mysa med familjen och bara ta det lugnt! :)

Undrar vad jag får av tomten i år?

0 kommentarer: