tisdag, december 19, 2006

Jullov!!!!

Nej tyvärr blir det inget såntdär glädjerus av ordet "jullov" längre, för jag har i praktiken inget jullov. Föreläsningsfritt heter det på universitetet. Alltså att man ska ha självstudier. Alltså att jag ska göra mitt case. Men det får bli imorgon. Idag var sista schemalagda dagen före jul så det ska jag fira med att inte göra något mer för dagen ;) Bara vila och ta det lugnt, kanske meditera och tänka på framtiden som mitt horoskop sa :P
Mår fortfarande lite sådär av penicillinet men jag åt åtminstone riktig mat idag. Inte bara bananer...
Skulle gärna vilja träffa polare dessa dagar före jul men jag måste verkligen komma någonvart med caset. Koncentration på case onsdag och eventuellt torsdag (beroende på hur långt jag kommer imorrn)!

Jag är skoltrött!

0 kommentarer: