måndag, december 18, 2006

Ingenting egentligen

I brist på annat att göra *sarkasm* bloggar jag lite.
Idag skulle jag egentligen varit i Norrköping och gått på Konstmuséet, käkat på Burger&co och gått på föreläsning i Campus Norrköpings lokaler men jag fixade inte att gå upp för att ta Campusbussen. Har mått illa hela helgen. Och smarta jag har kommit fram till att det beror på penicillinet. Dels "de vanliga biverkningarna" som innefattar illamående, men också för att jag tog tabletterna för nära måltider. Igår lyckades jag bara klämma i mig två bananer och lite soppa på dagen men sen på kvällen gick minsann päronhalvorna med After Eight och vaniljglass ner! :) Slutsats: ju längre tid som går mellan pillrena och måltiderna, desto bättre.
Tack för att FASS finns tillgängligt på nätet ;)

Imorgon är sista dagen som är schemalagd så jag ska försöka pallra mig upp till 8. Vill ju säga God Jul och Hejdå till klassen och kanske ta en fika eller så.

Efter igår är alla julklapparna inhandlade *ka-tching*!

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Du din stackare ska du aldrig bli frisk!Är det inte meningen att man ska bli FRISK av medicin och inte mer sjuk?Känner du att du orkar ses nån kan du ju höra av dig!Nån promenad eller så kanske?har ju en massa cloetta snacks här nu så orkar du pallra dig hit eller orkar du få besök kan vi ju ses och dricka lite kaffe eller så..Krya på dig!Nu ska jag ta hand om min sjukling här hemma!Puss