fredag, december 15, 2006

Nytta?

Hahahhaha fastnade visst här på bloggen istället för att läsa kurslitteratur eller jobba med case:t :P Hittade ju den här snygga rosa/röda "templaten" och började fixa lite...Ska försöka få upp länkar lite senare också.
Jag gör visst ingen större nytta idag....
Casehandledningen gjorde mig mest förvirrad. Jag kom bara fram till att jag har varit överambitiös och om jag skulle fortsätta med det jag började på så skulle jag behöva skriva en avhandling på några hundra sidor och det ska vi ju inte. Och det vill jag heller inte. Omotiverad som jag är.
Bara två dagar kvar i skolan nu innan jul"lovet". Hur mycket lov det nu blir...
Ser fram emot att gå på stan med mamma imorrn. Ska bli riktigt skoj! Känns som om det var hundra år sedan som vi var på stan tillsammans.

Uppdatering på sjukdomsfronten: idag hämtade jag äntligen ut mitt penicillin.
Fick värsta superdosen: 4 äckliga piller om dagen!Nu ska alla bakterier DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

Nej men...man kanske skulle ta och städa lite?!

1 kommentarer:

starsailor sa...Best Blogger Tips

Hellouuuuu!Håller med, ge julklappar is the shit!!börjar komma lite i fas nu men har ändå en hel del kvar..tänkte höra om du har lust o fika med mig nån dag i veckan?Onsdag ska jag ju med alva till badhuset..vet inte hur du känner för det?om du ville haka eller om vi ska mysfika bara du o jag nån dag?vore kul tycker jag!Kul att det går bra för T på jobbet!Vi kanske skulle börja fundera på och bli lyxfruar?vad säger du?You me and lots of shopping!:D Pöss