onsdag, december 20, 2006

Självförvållat men nödvändigt

Tor och jag hade mini-julafton igår med vår mini-julgran. Han blev jätteglad över sina presenter! Det är lite läskigt hur väl man kan lära känna en person ;) Av min tokige pojkvän fick jag...*tatadadam*..... ett PLAYSTATION 2!!!!!!!!!!!!!!!! + Singstar "Svenska hits". Så det blir schlagers på nyår ;) Han skämmer bort mig karl'n :D PS2:or i el-handeln kostar ju minst en tusing...
Jag hade blivit glad vad han än hade gett mig men PS2:an smäller ganska högt :) På natten hade vi värsta "såhär-går-julen-till-i-vår-familj"-konversation...hihihi...roligt! :)

Försökte komma en bit på caset idag men ju mer jag tvingar mig att jobba med det desto mindre gör jag. Därför beslutade jag för cirka en timme sedan att jag nu tar jullov i ungefär en vecka för att återkomma med nya krafter och förhoppningsvis mer motivation efter nyår. Jag kommer ju inte vara helt ledig och inte ha något att göra, då skulle jag bli knäpp. Nej jag ska jobba lite och träffa alla kompisar som man inte hunnit träffa. Hela hösten har ju gått i ett i ett att jag inte haft chans att lugna ner mig eller ta lite ledigt. Hela tiden hänger pluggandet över en...det finns ju alltid någonting som man inte hunnit med. Hej jullov helt enkelt :)

Kommer säkert få dåligt samvete imorrn för att jag inte pluggar idag men....jag måste få softa!

0 kommentarer: