lördag, december 30, 2006

Reafynd o min flickojke ;)

Idag var vi på stan nästan hela dagen! :) Det var riktigt givande faktiskt. Stötte på ett par bekanta, köpte nyårstoppen (så nu är nyårsoutfiten komplett!) samt hittade flera fynd på rean! :) Eller...iaf tre fynd...på BikBok (av alla ställen): v-ringad stickad tröja, mörka stretchjeans (för 150:-!!!!) och en såndär hood-väst som jag är svag för...till råga på allt var det ju tryck med en spansk fras på ("Realmente- te amo") så då kunde jag ju inte låta bli ;) Vi hann även med lunch på Kebab-baren och fika på Chocolat. De måste ha stans godaste latte!

Tor och jag har börjat se "OC" från början....och det är Tor som är mest intresserad (jag har ju redan sett delar av första säsongen)....hehehhe min lilla flickpojke ;) Men men...han kanske känner igen sig i Seth vad vet jag ?! :P Jag tycker mest att det är kul att kolla kläderna och skorna de har på sig ;)

Jag har fallit.Jag har försökt att stå emot.Jag har gått på trenden. Jag har köpt leggings.
Men de är jättetuffa ihop med min korta jeanskjol...som är för vulgo utan leggings ;)

Imorrn är det nyårsafton! Hurra! :)

0 kommentarer: