onsdag, december 27, 2006

Härlig ledighet

Nu är jag hemma i Ryd igen. Känns ganska skönt att få vara själv i lägenheten ett halvt dygn innan min älskling kommer hem. Tänkte städa mitt skrivbord så att jag kan packa upp mina julklappar på det...så då blir det stökigt igen ;) Men iaf...kan inte städa skrivbordet om han skulle sitta här för då skulle jag bli distraherad. Det ÄR skönt att komma hem ;)

Jag njuter av min ledighet men har tyvärr jag inte fått tillbaka nån studiemotivation....kanske behöver slåss lite mer med allt folk på stan? Folk blir ju som galna såhär på mellandagsrean! Det är läskigt att se vuxna människor slåss som tre-åringar i sandlådan över en liten sko...
Men det har varit roligt att jobba! Idag kom sex(6) gamla gymnasiekompisar in på affären!!! Härligt att uppdatera sig lite på vad de har för sig. Flera av dem hittade finfina skor också så då slog man ju två flugor i en smäll ;)

Jag gick en kort sväng på stan idag. Vill hitta en fin nyårsklänning men det är hopplöst. Hittade en på Gina Tricot's hemsida men den är såklart slut i butikerna...! Nu funderar jag på att sy upp en så att man får den precis som man vill ha den, men den hinner ju inte bli klar till detta nyår så det är bara att ge upp och börja gräva i garderoben istället. Kan ju kanske hitta nån snygg top och ett par sjyssta byxor istället?!

Nej, nu måste jag ta tag i städningen av skrivbordet!

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

God jul (lite sent) och Gott Nytt år (lite tidigt?)Annie! Kram, Jonna