onsdag, april 27, 2011

It's here!!!!

Min vackra brudklänning är nu i min ägo!!!! Den blev levererad i ett smidigt fyrkantigt paket, så den är lite skrynklig än så länge. Inte så konstigt kanske om den fraktats från Kina. Nu hänger den fina skapelsen på kroken i vardagsrummet för att "hänga ut sig". Jag var ju bara tvungen att prova den och den sitter som en smäck! Bra måttat mammsen :)

Nu behöver jag bara en underkjol så att kjolen kommer ut lite mer...

Klänningen ska få flytta ut till mamma och pappa ett tag. Vi har tyvärr inte någon bra förvaring för den.



Vaddå? Ville ni se den? Haha, den kommer inte att visas före bröllopet! ;)

4 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Oh,så glad jag blir att måtten var rätt tagna! Jag har varit lite nervös! Det blir spännande att få se den så småningom!
Kram Mamsen

Ida sa...Best Blogger Tips

Menar du att den blivande maken fått se den alltså?? =) Är det inte emot lagen?

jag antar att vi andra inte får se den på bild förrän efter bröllopet så jag väntar ivrigt till dess!

Emy sa...Best Blogger Tips

Aah! Känns det nära nu? Vad kul att den passade bra. Vi borde ses nån dag, i solen och äta glass!

Annie S sa...Best Blogger Tips

@Emy
Det känns ju verkligen på riktigt nu när bröllopssakerna börjar ta plats i vårt hem ;) Vi borde absolut ses snart!