fredag, april 08, 2011

Friday, I'm in love!

T och jag firar 6 år och 11 månader tillsammans idag. Det firas med tacos och myskväll i soffan :)
Allt gick jättebra på vicket idag igen. Jag kom på att jag är dubbelt så gammal som mina elever...fast det sa jag såklart inte till dem ;) Jag ska tillbaka till samma skola nästa vecka också. Himla skönt att veta vart man ska :)
Fikadaten med Belle var liksom den stoooora pricken över i! En massa catch-up-snack och skratt. Min fina fina vän! Som sagt, nu får det inte dröja så länge tills vi ses igen. Det känns som att vi träffades oftare när du bodde i Värmland ;)
Våren är här och jag har fotat våra fina krokusar i trädgården. Jag blir lycklig av krokusar och så är det ju så himla kul att fota så det blir jag också lycklig av!

För att önska er en trevlig helg kommer här en underbar låt som sammanfattar veckan!

1 kommentarer:

Ida sa...Best Blogger Tips

Vad kul att det går bra att vicka =) Och krokusar är ju helt underbart!! Jag och ungarna hittade blåsippor när vi var i skogen och lekte idag, så fina!