lördag, april 16, 2011

Lugna lördag

Vickade onsdag-fredag, på högstadiet igen. Det har varit roligt men lite rörigt...;)

Igår kl.14.30 slutade den sista lektionen och påsklovet började! På kvällen gick hela familjen och åt på Sol&Ris och sen gick jag, syrran och pappa på "En mor till salu". Jag hade nog skrattat mer om jag inte varit så förbenat trött! Det var i alla fall jättetrevligt! Tack för julklappen mamma och pappa!

Idag lämnar jag betongen och åker med mamma och pappa ut till stugan. Har packat ner två böcker, nya numret av Damernas värld (som T gett mig) samt utskrifter av Maciej Zarembas artikelserie Hem till skolan, så här ska läsas. Vet dock att pappa har tänkt sätta mig i arbete så vi får väl se hur det går med läsningen. Ska hur som helst bli jätteskönt att komma ut på landet! :)

 Hade ingen vårbild från stugan så det fick bli en höstbild istället

1 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Tack! Kul att julklappen kom till glädje!
Tack för all hjälp med lövkrattning, oljning mm! Kul att du hängde med!
kramar MaPa