onsdag, april 06, 2011

En regnig start

Idag var jag back in business och vickade igen! Cyklade till skolan i regn och trodde att det skulle bli en dålig dag. Hade engelska och svenska på högstadiet. Alltså, var man så liten när man gick i högstadiet? Jag tyckte i alla fall att jag var jättevuxen! :P Hur som helst var det jätteroligt med högstadieeleverna och jag ska dit även imorgon och på fredag. Skönt med lite kontinuitet mellan varven.
När jag skulle hemåt sken solen och trots motvinden Allan var jag glad och nöjd när jag kom hem. Till middag blev det krämig och god grön ärtsoppa.

Att jag och min underbara vän Belle lyckades hitta tid för en date satte liksom bara ännu mer guldkant på dagen!

2 kommentarer:

Hannah sa...Best Blogger Tips

Haha, ja visst har man en konstig syn på hur pass mogen eller inte man var vid olika åldrar.. När vi gick i högstadiet tyckte jag att de som gick ut gymnasiet var så jäkla stora. Och om man 25 och inte hade barn var man ju dum i huvet. ALDRIG att jag skulle ha barn äldre än 25!! Jisses.. Tur man har växt upp!? Haha :)

Svar då.. Gud vad skönt att du säger det!! Jag vet ju egentligen om att de är väldigt hjälpsamma och trevliga och man kommer ju alltid runt på nåt vis liksom, genom kroppsspråk, konstig förklaring eller vad det nu må är.. :D

Puss påre och vad skönt att du är frisk igen!

starsailor sa...Best Blogger Tips

Äntligen lyckades vi hitta en tid!!!Kors i taket :) Längtar!