tisdag, april 26, 2011

Långvik

Idag började jag mitt långtidsvikariat på en skola mitt i stan. Jag fick erbjudande om vikariatet för några veckor sedan och trodde att jag hade bloggat om det, men tydligen inte.
Jag ska i alla fall jobba som vikarierande SAS-lärare på en och samma skola fram till den 10 juni! Har inte fått alla tider från rektorerna än så mitt schema är inte helt spikat, men jag tror att det blir bra. Det är ju massor nytt att tänka på och lära sig när man kommer till en ny arbetsplats men alla kollegor är jättesjyssta och jag kan fråga vem som helst om vad som helst.

Jag var ganska nervös för att inte hitta något annat jobb då jag sa upp mig från skolan i Mjölby, men se, allt löste sig till det bästa! :) Det känns så skönt att ha ett jobb här i stan :) Dock måste jag börja söka jobb snart igen så jag vet vad jag gör i höst....

0 kommentarer: