tisdag, september 08, 2009

Orsaker till att inte blogga

* Jag jobbade heldag på skoaffären i lördags
* Jag var kattvakt till världens bästa Arwen i helgen och ville hellre busa med henne än att sitta vid datorn

Sitt fint!

Busa lite!

Pappas gamla fåtölj var det bra klös i

Hon trivdes även väldigt bra i soffan

Sova sött

* Jag har liiiite för mycket att tänka på i skolväg just nu
- Pedagogical grammar: designa ett projekt som ska redovisas för klassen, sedan ska man skriva en A4 varför man gjorde projektet som man gjorde och inte på något annat sätt..
- Läsa Wuthering Heights, läsa kritiker och svara på frågor
- Bestämma mig för vad jag ska skriva mitt Term Paper om
- Översätta X antal texter

Jag borde hinna med detta i veckan, men om inte så har jag faktiskt ledigt (från jobbet) i helgen. Jag har bara lovat T att följa med och titta på Draget och det behöver inte ta hela dagen.

Nu ska jag fortsätta med Ped Gram-projektet.
Tudiloo!

2 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

naaaw lilla pruttfis

Jossan sa...Best Blogger Tips

Grattis till StuFF-vinsten! Vad vann du? förutom det fina omnämnandet i det fantastisk babbliga nyhetbrevet :)