torsdag, september 10, 2009

Guldkant


Eftersom Jossan efterfrågade det så måste jag berätta om en trevlig sak som hänt i veckan. Jag är som lärarstudent medlem i kåren StuFF och jag har även anmält mig till deras nyhetsbrev. Varje nyhetsbrev brukar innehålla en tävling och för en gångs skull tyckte jag att jag kunde ställa upp.

Tävlingen bestod i att skicka in sitt bästa pluggtips så det gjorde jag:
Mitt bästa pluggtips är att plugga tillsammans med en kompis (eller två, helst inte fler då det ofta blir mer skitsnack) i ett trevligt grupprum. Man kan vädra sina idéer och ha den andre som bollplank eller bara sitta och läsa. Uppkommer frågor under läsningen kanske den andre kan svara!

Tänkte inte ens på hur jag formulerade det hela utan slängde bara iväg ett snabbt mail. Nu i veckan fick jag ett mail om att jag var en av de två som hade vunnit! :) Idag gick jag till Kårallen och hämtade mitt pris.
Priset var ett pluggkit vilket innehöll: en stabil mapp, två bläckpennor, en överstrykningspenna, 6 Stuff-godisar, post-it-flärpar (som jag verkligen behöver!), ett Stuff-märke, ett Stuff-nyckelband, en kårkalender och två skrivblock. Det mesta i Stuffs färger, grönt och vitt. Godisarna är goda och allt det andra är alltid bra-att-ha-grejer. T får Stuff-märket till sin nya overall :)

Lite trevlig uppmuntran i vardagen :) Tack StuFF! :)

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Så kul! Grattis till vinsten!
Jag tänkte direkt på när du vann första pris på Kristins julfest i skolan och du valde små suddisar när mamma helst ville ha den stora matkorgen Hi hi!Minns du?
Kram Mamsen

Charlie sa...Best Blogger Tips

Vad roligt! Grattis:)