söndag, september 13, 2009

Listen to the people

Jag har lånat hem ett par svarta boots från jobbet. Vad tycker ni om dem? Skriv gärna en kommentar!

Jag gillar 1. att de är svarta och "halvhöga", 2. att de inte har så mycket applikationer utan bara ett spänne och en rem, 3. att de har liiiite klack så man kommer upp lite.
De är i syntet och kostar 500:-, jag betalar lite mindre än så. Men jag är ändå lite osäker på om jag ska ha dem...

Bootsen

Fina?!?!

Jag vet att alla mina läsare har bra smak så säg vad ni tycker så får vi se vad som händer med skodonen! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Dom är ju skitsnygga!! Behåll tycker jag! :) Kram Mita

starsailor sa...Best Blogger Tips

Keepers!!!

Ida sa...Best Blogger Tips

Jag gillar foten men är tveksam till skaftet.. Men det är ju bara jag =) Gillar du dom ska du ju ha dom det klart!

Kram!

Charlie sa...Best Blogger Tips

Läckra! Och sen så såg de oroligt sköna ut!Dock inte min stil med halvhöga stövlar men dom var riktigt fin, där har du redan ett kap.