onsdag, februari 18, 2009

Utmanad av Bellan!!

Gå in i mappen mina bilder.
Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Dock hamnar alla T's och mina bilder i T's Mina Bilder så jag tog hans Mina Bilder-mapp med mappen Powershot (där alla bilder från digikameran hamnar) istället för mina.

Det här är i vår lilla trädgård.
Vi hittade en larv som såg ut som den hängde i luften. Det var lite roligt!


Jag utmanar:
Ingrid
Tor (som får ta en annan mapp)
Karin
Emy
Jossan
Barzo



På lilla datorn har jag i alla fall några egna mappar så här kommer en till bild!

Det här är från Jubileumskonserten med Lihtösen förra året.
Det var så roligt att få sjunga i en stooor lokal och det gick så bra!
Sittningen efteråt var kanonkul med alla Lihtanter!! :)

1 kommentarer:

Anonym sa...Best Blogger Tips

Haha. Jag tänkte göra den där bildgrejen, men bilden jag hade var inte passande. :)