fredag, februari 27, 2009

Stressfaktorer

Ju mer jag tänker på det desto mer logiskt blir det att jag har stressmage.

Största stressfaktorerna just nu:
* Har ingen VFU-plats och VFU:n börjar om tre veckor.

* Har två extrauppgifter att göra i grammatiken innan jag kan få betyget på kursen.

* Ska läsa ut två böcker innan kursen tar slut (om tre veckor) samt sammanställa läslogg över all kurslitteratur

* Känner dåligt samvete för att jag inte hinner träffa gamla polarna.



Dessutom gick farfar bort i måndags så det blir begravning i slutet av mars :( Väldigt sorgligt, jag har svårt för begravningar. Men jag hoppas han har det bättre där han är nu!


Tur är att jag har så bra människor omkring mig.

2 kommentarer:

Unknown sa...Best Blogger Tips

Kunde du inte få VFU-plats i Mjölby? Det finns ju en hel del skolor här, nån måste ju ha SFI-kurser. Slå på din VFU-anordnare så att det händer nåt!

Jossan sa...Best Blogger Tips

Tänker på dig!

Gör en sak i taget så försvinner de en efter en.