lördag, februari 14, 2009

Alla hjärtans dag 2009

Jag vet att någon är nyfiken på T's present till mig - hoppa över följande stycke och läs nästa ;)

Idag fick jag min gitarr av mamma och pappa! Det var roligt att prova flera olika gitarrer tillsammans med Tommy (mammas och pappas bästa kompis och något av en gitarrexpert) och till slut kom vi fram till den rätta ;) Fick även ett hårt fodral ifall jag behöver frakta min nya bästis, en smart liten stämmaskin samt ett golvställ så att jag kan ha den framme och titta på den varenda dag :) För snygg är den!
När T och jag kom hem från stan hade vi lite gitarrskola. Han spelade på sin IKEA-gitarr (som faktiskt inte lät så pjåkigt när den väl var stämd) och jag på min fina :) Jättemysigt! Ser fram emot fler sådana spelstunder...inte för att jag kan fler ackord än E och A men men...
Till mammsen och pappsen: TACK så jättemycket för min fina gitarr (med tillbehör)!!!!

Jag och Tingeling (namnet på min gitarr)

Ok, here we go. I Alla Hjärtans Dag-present av T får jag flygresan till Málaga i sommar!!! Han är helt underbar, har jag sagt det? Så det blir lite mer än en vecka i Málaga i sommar. Ska bli så kul att komma tillbaka dit och få prata lite spanska igen :)

Puss och kram till alla mina vänner på Alla Hjärtans Dag!

2 kommentarer:

Kattis sa...Best Blogger Tips

Härligt! Vilken Alla Hjärtans Dag du fick!Så mysigt att åka tillbaka till Malaga!
Hoppas du spelar flitigt nu så vi kan sjunga o spela tillsammans.
Kramizar mamsen

Anonym sa...Best Blogger Tips

Sicken pojkvan du har! Kul att se att du ocksa bloggar! Gillar namnet pa bloggen :) Kram pa dig!