lördag, februari 07, 2009

Dålig

Dålig på att uppdatera här men det beror på att jag inte haft så mycket att skriva om.

Min mage har strejkat i stort sett hela veckan (och stor del av förra veckan också) så i torsdags tog jag tag i mig själv och ringde vårdcentralen. Sköterskan jag pratade med lät genuint orolig men hon kan ju tyvärr inte trolla bort alla gamlingar som måste till doktorn för att prata om sina krämpor så jag måste vänta tills på fredag innan jag får träffa en läkare! Bitter? Neeeeeeej inte jag inte...jag kommer ju bara efter i skolan och missar en massa Lihtösenrep och andra skojsigheter eftersom jag inte ens orkar ta mig utanför dörren. Det är inte roligt att vara hemma och "vila" när man vet att det finns hur mycket som helst som man borde göra.

Jag ska få världens bästa Alla Hjärtans Dag-present av Tor :) Vad det är?
Det får ni veta på Alla Hjärtans Dag såklart!

0 kommentarer: