tisdag, september 30, 2008

Hösttankar

Idag är det en riktig höstdag med sånt där kallt regn och snålblåst. Hela september har jag längtat tillbaka till sommaren och värmen men nu är det bara att inse att jag måste packa ner sommarklänningarna och gräva fram alla varma tröjor. Nu längtar jag mest till Londonresan och alla mysiga stunder vi kommer ha där!

Hösttider är dricka-té-tider. Tor och jag hittade rättvisemärkt chaité på Hemköp så nu dricker jag chailatte i tid och otid utan att behöva betala 30:- (och uppåt) för det på nåt fik på stan ;)


Eftersom jag inte fått min kurslitteratur än så har jag börjat läsa Svensk Maffia. Jättespännande läsning men samtidigt lite läskigt att dessa gäng får verka i vårt land.

Nej dags för ett kapitel till och så en kopp chailatte! Ciao :)

2 kommentarer:

Lisa sa...Best Blogger Tips

Bra med te som både är bättre för plånboken och världen! Mer sånt!

starsailor sa...Best Blogger Tips

London är hur mysigt somhelst!kan tänka att bo här mer faktiskt, men då vill jag ha P med mig för fasen vad det är tomt utan!:(saknar dig baby!