onsdag, september 03, 2008

Åtaganden

Usch egentligen mår jag inte alls bra. Det började väl i söndags men det var värst igår. Vaknade med huvudvärk, ont i magen och mådde illa. Kände mig jättekonstig och låg i sängen hela dagen.
Jag skippade även lektionen i morse och sov ut och försökte få mig själv att må bättre genom att äta lite (åt typ bara sallad igår) men känner mig fortfarande lite illamående.

Detta får dock ignoreras för jag har lovat att ställa upp och sjunga med kören idag på Kalasmässan. Jag ska även vara kvar på mässan efter att vi har sjungit. Här ska raggas nya medlemmar till Lihtösen!

Har en massa skoj inplanerat resten av veckan så från och med nu anser jag mig vara frisk.

Min bästa vän för tillfället

1 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...Best Blogger Tips

vad vore lihtösen utan engagerade medlemmar? slit inte ut dig bara..
kram